Green chinese beads earrings

green chinese beads earrings


When you look at my HP. Maybe you'll notice what color I like.
Yes. Green is the one.
I found awsome hand painted beads.
Nice green color. Painting looks like marble design and having gold line as an accent.
Simple but cool!

I don't want to add much design for this earrings.
Because beads has it already.
I just add little gold flower charms.
How do you like them?




私のHPをご覧になられたら、もしかしたら何色が好きか分かってしまうかも
しれませんね。
グリーンはその一つです。
ここ最近の好みともいえるのですが、なんかグリーンに最近目が行っちゃうんですよ。
癒されるのかなぁ(笑)

素敵なハンドペイントのビーズを見つけました。
いい色してる!ペイントはマーブル模様っぽくって、上下にはゴールドのラインがいいアクセントに
なっています。
シンプルながらに、かっこいいですよね。
一目で気に入りました。

このイヤリングにはビーズそのものに、充分デザインが入っているので、
余計なものは足さないほうがいいかなと思って、
小さなゴールドのお花チャームを足しました。
どうです? お一つ。(笑)

HPとなっています。あわせてご覧ください。
yoko's jewelry gallery banner




ワンクリックお願いします

にほんブログ村 ハンドメイドブログ ビーズ細工へ

人気ブログランキング


スポンサーサイト

COMMENT 0