New items

coin pearl and labradorite choker

憧れだったコインパール。
何に使おうかな~、どんなふうに使おうかな~と大事に温めておりました。^^

そのコインパールを使って、大人なチョーカーできました。
コインパールは、中心に使っています。
シルバーカラーに染められた淡水パールとパールをふんだんに使いました。
そして涙型のラブラドライトも使っています。

coin pearl & labradorite choker

スターリングシルバーの留め金を使い、後ろから見ても素敵!

coin pearl & labradorite choker

ワードローブのオシャレ度をアップさせてくれる大人チョーカー。お揃いのピアスもあります。

coin pearl and labradorite earrings

coin pearl and labradorite earrings

よく作るのにどのくらいの時間かかるの?なんて聞かれます。
実は、すごーくかけています(苦笑)
作業はそんなに複雑じゃなくても、どのビーズとどのビーズを合わせて、どのくらいの長さで、どのバランスで
つけたらどういう風にみえるジュエリーにしようかな? と見つめている時間が長いんですよね。
一旦通したものを、やっぱり違うわ・・とやり直すこともよくあります。
デザインがピリっとこないとだめなんです。かわいいデザインでも、決まった時はピリっとくるんですよ。
Yoko's Jewelryではほとんどのものが1点もの。
ひとつ、ひとつ心をこめて、デザインして制作しているんですよ。
そんな風に作ってきたものだから、気に入ってつけてくださったりしているとほんとーに嬉しいんです。

class banner


yoko's jewelry webshop banner


HPとなっています。あわせてご覧ください。
yoko's jewelry gallery banner


ワンクリックお願いします

にほんブログ村 ハンドメイドブログ ビーズ細工へ

人気ブログランキング




New items from Yoko's Jewelry.I had coin pearls for long time and always concidering what to make.
This time,I made silver color water pearl choker and made coin pearl dangle on center.
I also use tear shape labradorite stones.My favorite gems :)
I use sterling silver fancy clasp.So it looks beautiful from any angle.
This choker makes your wardrobe look nicer ;)
There are matching earrings too.They go wonderfully together.

Sometimes I'm asked how long I take to make jewelry.The answer is I takes for looong time lol.
Even that is easy to make as technique,I take a lot of time for designing.
When I meet good design,I'm thrilled :) Every my jewelry is one of a kind and I made with my passion.
So when my sutomer said she loves my jewelry,it makes me very happy.

HP
yoko's jewelry gallery banner

スポンサーサイト

COMMENT 0