New items

Pink tone chandeliar earrings

pink tone silk cord station necklace

Three stones and flourite dangle pearl earrings

NYは、ますます寒くなってきて、あと少ししたら冬物のコートの季節かな。
朝晩は、もう必要かも!
そうなると、ほんとクリスマスがくるぞーーーというムードになってくる(笑)
クリスマスツリーや、オーナメントが広告なんかにいっぱいでています。
うちも早く出したいな~。
11月から出しちゃおっかな・・・なんて思っています。クリスマス気分をながーく満喫したいわけです。

何点か新商品をHPにアップしました!
ホリデーシーズンを意識してちょっと華やかな感じです。
HPにぜひ遊びにきてくださいね。

HPとなっています。あわせてご覧ください。
yoko's jewelry gallery banner


ワンクリックお願いします

にほんブログ村 ハンドメイドブログ ビーズ細工へ

人気ブログランキング



It's getting colder and colder.
I might need heavy coat sometime very soon! Even now (still october),you might need it in morning and night.
With cold winter air,christmas mood comes.
I already in a mood of decolating a christmas tree.I want to enjoy christmas atmosphere as long as possible!

By the way..
I updated some new items to my HP.
Please visit my HP.

Thank you♪

HP
yoko's jewelry gallery banner





スポンサーサイト

COMMENT 0